Un schimb de linkuri (sau linkuri reciproce) este un acord între două site-uri pentru a transmite link-uri între cele două site-uri. Acesta practică contravine ghidului de optimizare seo publicate de Google.
Link equity este un nivel de autoritate care este transmis de la o pagină la altă pagină. Aceast nivel de autoritate depinde de mai mulți factori, cum ar fi relevanța și autoritatea tematică a paginii care a postat link-ul, autoritatea...
Un link editorial este un link care indică către un site, dar link-ul nu a fost cerut sau plătit, ci a fost dobândit pe baza calității și unicității conținutului paginii respective. Acest tip de link este un link de calitate.
Link-urile Do-follow sunt acele link-uri care pot fi urmărite de către crawlerele motoarelor de căutare și transferă link equity către un site sau pagină și ajută în procesul de optimizare seo la clasarea cât mai bună pe Google. Pentru a...
Link building – Construirea de linkuri – este procesul prin care se obține un link de la alte site-uri către paginile de pe propriul site. Scopul construirii de linkuri este de a crește „autoritatea” paginilor site-ului în ochii Google, astfel...
Keyword stuffing – Umplerea cu cuvinte cheie – este practica de a repeta aceleași cuvinte cheie (sau fraze similare) în conținutul unei pagini pentru a manipula poziționarea pe Google. Această practică a fost în mare parte eliminată de către algoritmul...
Keyword Ranking – poziția cuvintelor cheie – reprezintă poziția organică a unui site în rezultatele căutării (pe Google) pentru un anumit cuvânt cheie.