Dificultatea cuvintelor cheie (in engleza: Keyword Difficulty – KD) este un metric utilizat de instrumentele SEO pentru a estima cât de dificil ar fi să te clasezi pentru o anumită căutare pe Google.
Densitatea cuvintelor cheie (in engleza: keyword density) este o măsură care ne spune cât de frecvent este folosit un cuvânt cheie într-o bucată de conținut în raport cu numărul total de cuvinte. Densitatea are un rol important în optimizarea seo,...
Gruparea cuvintelor cheie (in engleza: Keyword Clustering) este un proces de combinare a cuvintelor cheie similare, relevante din punct de vedere tematic, în grupuri (clustere). Gruparea cuvintelor cheie și optimizarea paginilor pentru grupuri poate ajuta paginile web să se claseze...
Canibalizarea cuvintelor cheie (In engleza: keyword cannibalization) are loc atunci când două sau mai multe pagini de pe un site-ul se clasează pentru aceleași cuvinte cheie și concurează în așa fel încât vă afectează traficul organic general. Utilizarea unei singure...
O cautare cu intentie informațională este o căutare în care scopul principal al utilizatorului este de a obține un răspuns la o anumită întrebare sau de a găsi o anumită informație.
Indexabilitatea este capacitatea unei pagini web de a fi indexată de motoarele de căutare. Numai paginile indexabile pot apărea în rezultatele căutărilor.
Impresiile reprezinta numărul de afisări, numărul de persoane care au văzut postare ta, sau pagina ta de pe Google, Social Media, etc. În SEO, impresiile reprezintă numărul de afișări ale unei pagini în rezultatele de căutare Google. Volumul de impresii...
HTTPS este definit ca o versiune criptată a protocolului HTTP care protejează comunicațiile dintre browser și server împotriva interceptării și manipulării de către atacatori. Acesta dă încredere vizitatorilor unui site deoarece Google afișează o alertă pentru site-urile care nu au...