Eroarea 404 transmite motoarelor de căutare și utilizatorilor că pagina nu mai există. Este bine pentru un site să aibă cât mai puține erori 404 pentru a nu pierde din traficul relevant, dar acest lucru depinde de la caz la...
Email outreach face parte din email marketing și este procesul prin care îți prezinți produsul, serviciul sau conținutul în fața unor persoane relevante, trimițându-le e-mailuri personalizate. Este o parte integrată a dobândirii de linkuri de calitate.
Domain authority/rating (Autoritatea site-ului) este un concept SEO care se referă la „puterea” generală a unui anumit domeniu. În acest caz, puterea este capacitatea (sau probabilitatea) unui anumit domeniu de a se clasa la un nivel înalt pe Google (exemplu:...
Un director este un site care centralizează mai multe afaceri. Este important de știut că în general directoarele nu mai sunt relevante pentru SEO, conform celor de la Google.
Crawlabilitatea este capacitatea unui motor de căutare precum Google de a accesa conținutul unei pagini. Motoarele de căutare trebuie să poată parcurge un site web și paginile sale pentru a le adăuga în indexul lor. Poți controla procesul de crawling...
Crawl budget-ul, sau bugetul de accesare, reprezintă viteza și numărul de pagini pe care un motor de căutare precum Google dorește să le acceseze pe site-ul tău. Acesta este afectat de mai mulți factori printre care și autoritatea și relevanța...